Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Γιόνας Ματσιούλις:Είμαι έτοιμος να μείνω για πολλά χρόνια στην ομάδα.

Στη ζωή του στην Ελλάδα, στην παρουσία του στον Παναθηναϊκό και στον Αργύρη Πεδουλάκη αναφέρθηκε ο Γιόνας Ματσιούλις.

Ο άσος του "τριφυλλιού" αποτέλεσε μία από τις σημαντικότερες μεταγραφές του καλοκαιριού και ήδη με τις εμφανίσεις του έχει δικαιώσει τους "πράσινους" για την επιλογή τους.

"Διασκεδάζω πολύ την καινούργια μου ζωή στην Ελλάδα και στον Παναθηναϊκό. Όλα είναι υπέροχα εδώ. Στο μπάσκετ όλα είναι πολύ διαφορετικά. Έχουμε αλλάξει πολύ ως ομάδα, έχουν αλλάξει πολλοί παίκτες. Ήρθαν νέα παιδιά και τώρα όλοι γνωρίζουν καλά τη θέση τους και το ρόλο τους στην ομάδα.


Έξω από το γήπεδο όλα είναι πολύ καλά. Γενικά μου αρέσει πάρα πολύ στον Παναθηναϊκό. Είμαι έτοιμος να μείνω για πολλά χρόνια στην ομάδα. Έχω συμβόλαιο για ένα χρόνο, αλλά είμαι έτοιμος για... προσφορές", ανέφερε ο Λιθουανός άσος.

Στη συνέχεια ο Ματσιούλις στάθηκε και στην παρουσία του Αργύρη Πεδουλάκη. 

"Είναι φυσιολογικό στην αρχή πως δεν ήξερα πώς σκέφτεται ο κόουτς. Όπως και οι περισσότεροι παίκτες, αφού ήμασταν όλοι νέοι. Τώρα όμως, έπειτα από τέσσερις - πέντε μήνες που είμαστε μαζί μπορώ να πω ότι πλέον καταλαβαίνω τι θέλει από εμένα χωρίς να μου το πει. Από τη ματιά του και μόνο μπορώ να τον καταλάβω.

Στην αρχή ήταν δύσκολα για όλους μας. Ακόμα και για τον Διαμαντίδη και τον Τσαρτσαρή. Τώρα όμως όλα είναι θέμα... ματιών. Ή μιας πρότασης. Ξέρει πολύ καλά το μπάσκετ. Έχει παίξει, ξέρει. Οχι μόνο το αθλητικό κομμάτι. Αλλά και της τακτικής και του μυαλού. Και για μένα αυτό έχει μεγάλη σημασία", πρόσθεσε.