Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Λιονέλ Μέσι: Για μένα είναι κρίμα που δεν θα παίξω.

Μήνυμα με πολλούς αποδέκτες έστειλε ο Βίκτορ Βαλντές σχετικά με τον τραυματισμό του Λιονέλ Μέσι.

Και μια τρίχα να σπάσει από τα μαλλιά του Αργεντινού μπορεί να γίνει σοβαρό θέμα συζήτησης, πόσο μάλλον η ξαφνική είδηση περί δίμηνης απουσίας του από τα γήπεδα, λόγω τραυματισμού.
Αιτία μία βαριά θλάση στον δικέφαλο του αριστερού ποδιού, η οποία ουσιαστικά επιδεινώθηκε από τον τραυματισμό που είχε στο τελευταίο παιχνίδι των Καταλανών με την Μπέτις.


Η μυϊκή ταλαιπωρία του μεγάλου άσου τη φετινή σεζόν ίσως είναι αρκετή για να κλείσει τα στόματα εκείνων που μουρμούριζαν το τελευταίο διάστημα για κακή απόδοση του. Και για όσους δεν το κάνουν αυτοβούλως, παίρνει δράση ο τερματοφύλακας των "μπλαουγκράνα".

"Είναι ένας θεός! Είναι ο καλύτερος και πάντα θα είναι, για όσα έχει προσφέρει στην ομάδα και όλες τις εμπειρίες που έχουμε ζήσει εμείς οι συμπαίκτες του χάρη σε αυτόν.

Για εμένα η Μπαρτσελόνα πάντα θα εξαρτάται από αυτόν γιατί είναι ο καλύτερος στον κόσμο. Σε εμένα μου φαίνεται αρκετά λυπημένος. Εμείς οι ποδοσφαιριστές είμαστε εγωιστές και δεν μπορούμε να δεχθούμε ότι δεν παίζουμε. Γνωρίζοντάς τον, και πόσο του αρέσει να νικά, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα ανακάμψει σύντομα", ανέφερε ο Βαλντές.

Την ίδια ώρα ο Λιονέλ Μέσι -που προσφέρεται στο 8.00 για να αναδειχθεί πρώτος σκόρερ του φετινού πρωταθλήματος- έστελνε μέσω της προσωπικής του σελίδας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης το δικό του μήνυμα στον κόσμο.

"Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε, τις επόμενες εβδομάδες θα δουλεύω συνέχεια για την αποθεραπεία μου από το νέο τραυματισμό, που για μένα είναι κρίμα που δεν θα παίξω με την ομάδα μου τώρα.

Αυτό που τώρα είναι πιο σημαντικό είναι να αναρρώσω καλά για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου και να σας ανταποδώσω την υποστήριξη που μου δίνετε. Σας ευχαριστώ για τα μηνύματα".